Forum Quake III Arena - InstaUnlagged Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Panel Light Blue

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Quake III Arena - InstaUnlagged Strona Główna -> Dodatki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wilk
Czaj?cy baze


Dołączył: 26 Paź 2004
Posty: 388
Skąd: Gdynia City

PostWysłany: 21 Cze 2005 19:20:25    Temat postu: Panel Light Blue Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Zamieszczam tutaj oryginalna oraz przerobiona przez mnie texturke swiatla wraz z wymaganym skryptem.

Oryginal :


Przerobka :


Kod do wklejenia do pliku z shaderami mapy :
Kod:
textures/moja_mapa/light_002_blue2
{
   qer_editorimage textures/moja_mapa/light_002_blue.jpg
   surfaceparm nomarks
   q3map_surfacelight 6500

   {
      map $lightmap
      rgbGen identity
   }
   {
      map textures/moja_mapa/light_002_blue.jpg
      blendFunc GL_DST_COLOR GL_ZERO
      rgbGen identity
   }
   {
      map textures/moja_mapa/light_002_blue.jpg
      blendfunc GL_ONE GL_ONE
   }
}


Nalezy podmienic nazwe light_002_blue.jpg na light_002_blue2.jpg aby skrypt obslugiwal przerobiona texturke swiatla.
Nie ma tutaj textury blend tego swiatla ale moze byc i bez niej. Jak ktos bedzie chcial to sobie dorobi.
Zaznaczam, ze na lampie nie beda zostawaly slady po strzalach np. z karabinu.
Jezeli ktos bedzie chcial aby zostawaly musi usunac z skryptu linie surfaceparm nomarks.

_________________
http://wiblo.pl
GG: 4477880
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
GanXta
Pocz?tkuj?cy


Dołączył: 21 Wrz 2005
Użytkownik zbanowany
Posty: 13
Skąd: Kraków

PostWysłany: 21 Wrz 2005 22:22:19    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Shocked a po co to jest Question wow eh nie wiem nawet o co wtym chodzi niech ktos mi wyt?umaczy Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Hyper
Czaj?cy baze


Dołączył: 28 Gru 2004
Ostrzeżeń: 1
Posty: 346

PostWysłany: 22 Wrz 2005 02:03:28    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

to co jest powy?ej to shader. shadery s? to tekstury kompilowane w czasie rzeczywistym podczas gry. podczas kompilacji nak?ada si? na nie ró?norakie efekty typu przewijanie, balans kolorami, przeró?ne funkcje geometryczne etc.

przyk?adem shadera jest np. lawa w quake3, jest to statyczna tekstura przypominaj?ca law? + animacja wzorami matematycznymi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
GanXta
Pocz?tkuj?cy


Dołączył: 21 Wrz 2005
Użytkownik zbanowany
Posty: 13
Skąd: Kraków

PostWysłany: 22 Wrz 2005 08:43:21    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

o lol Very Happy thx za wyt?umaczenie ale cos ta tekstura na dm11 s?aba bo da sie siedziec w lavie Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
wilk
Czaj?cy baze


Dołączył: 26 Paź 2004
Posty: 388
Skąd: Gdynia City

PostWysłany: 26 Wrz 2005 09:43:39    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Nic nie jest doskonale. Gdyby nie bylo shaderow mapy w q3 nie bylyby takie ...piekne ? Razz
_________________
http://wiblo.pl
GG: 4477880
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Quake III Arena - InstaUnlagged Strona Główna -> Dodatki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Mapa forum







 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.