"Regionalny Program Operacyjny Województwa ¦l±skiego -
realna odpowied¼ na realne potrzeby" |
||||
|
Promocja projektu Odpowiednio zaplanowana i profesjonalnie przeprowadzona kampania promocyjna stanie siê wa¿nym punktem w wykonaniu zadania nowej prezentacji oblicza miasta Rydu³towy. W pracy w ramach projektu konieczne jest wykorzystanie wszystkich dostêpnych narzêdzi - elementów akcji promocyjnej, by dotrzeæ do jak najszerszego grona odbiorców. Wpisuj± siê tu ulotki, plakaty, banery, foldery, wydawnictwa ksi±¿kowe, fragmenty filmowe w internecie, aktualne informacje na stronie internetowej projektu, systematyczne kontakty z mediami. W czasie realizacji zadañ projektu Rydu³towskie Centrum Kultury bêdzie wspó³pracowaæ z Radiem Vanessa, Radiem 90, portalem Polecamy net, telewizj± TVT, pras± miejsk± (Na ratuszu, Kluka), prasa regionaln±. Patronat prasowy nad projektem obejmie tygodnik Nowiny Wodzis³awskie. W ramach wszystkich etapów realizacji projektu jego wykonawcy podkre¶laæ bêd± fakt wspó³finansowania dzia³añ ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Regionalnego ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Operacyjnego promowana bêdzie Unia Europejska. Spójna i wielotorowa kampania promocyjna produktu kulturalnego bêdzie towarzyszyæ wszystkim wydarzeniom. Przyk³adowe formy promocji:
|
Patronat medialny |
||